19.06.2013

Detektyw Luther


To serial dla wielbicieli kryminalno-psychologicznych zagadek, którzy lubią złożone postaci głównych bohaterów. Lub po prostu dla fanów Idrysa Elby...  :)
John Luther to kontrowersyjny detektyw z błyskotliwym umysłem. Jego praca polega na walce z najgorszymi przestępcami, której poświęca się całkowicie, co powoduje jego powolne zatracenie. Jego postępowanie nie jest jednoznacznie dobre, czasami łamie reguły, czasami zachowuje się impulsywnie. Jednak wiele mu wolno, w końcu jest mrocznym strażnikiem londyńskiego miasta. Gdyby tego było mało, zawiera intrygującą znajomość z psychopatyczną Alice Morgan, w którą ciężko uwierzyć. Gra obojga aktorów bardzo przypadła mi do gustu i kupuję ich bezkrytycznie - nawet rude włosy Alice. Czekam na 3 sezon, który już niebawem. :)

Trailer serialu


Serial jest na tyle dobry, że zainspirował scenarzystę, Neila Crossa, do napisania książki. To ciekawe, co współcześnie dzieje się z kulturą - serial jest inspiracją dla literatury. 


Planuję ją przeczytać, gdy tylko skończę egzaminy!

2 komentarze:

  1. też lubię ten serial. Dla mnie Luther jest takim tragicznym bohaterem targanym między dobrem i złem. A jego przyjaźń z Alice.. genialna. W ogóle postać Alice jest dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. O książce nie wiedziałem;O muszę sięgnąć koniecznie!:>

    http://imunimum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń