05.07.2013

Suchy olejek NUXE, czyli prezent dla samej siebie



Kosmetyki francuskiej firmy NUXE można znaleźć w aptekach, ich nazwa to połączenie słów "nature and luxe". Uwielbiam kosmetyki o zdrowym składzie, który służy mojej skórze!
Zestaw ten postanowiłam sprezentować sama sobie z okazji dzielnego boju z egzaminami podczas sesji. Czy jest coś lepszego, niż prezenty dla samej siebie? :) Dla mnie takie "niespodzianki" są zawsze dodatkową motywacją do działania. Zwłaszcza, że o suchym olejku NUXE z złotymi drobinkami marzyłam od dawna. Jest idealny na upalne dni, można nim skropić ramiona lub delikatnie musnąć policzki. Urzekł mnie zapach tych kosmetyków, jest bardzo specyficzny i od razu skojarzył mi się z latem i słońcem. W zestawie były jeszcze dwie miniaturki - olejek bez drobinek, który na pewno wykorzystam, gdy lato dobiegnie końca i krem nawilżający. Mam nadzieje, że nie pożałuję zakupu bo na razie bardzo się lubimy i czuję, że ten suchy olejek może zostać jednym z moich ulubionych kosmetyków.

1 komentarz: