25.08.2013

Przyjazne miejsce do pracy

1. Szare słuchawki - Tchibo, 2. Kubki - Ikea, 3. Szara poszewka na poduszkę - Ikea, 4. Zasłony - Ikea, 5. Abażur - Ikea, 
6. Lampka biurkowa - Ikea, 7. Woski Yankee Candle, 8. Podkreślacze - Stabilo, 9. Karteczki samoprzylepne


Wykorzystałam ostatni wolny weekend na wizytę w Ikei i dokupiłam kilka drobiazgów, by stworzyć idealne miejsce do nauki. Należę do tych (nie)szczęśliwców, którzy nie zaliczyli wszystkich egzaminów na studiach w terminie. Jeden, najtrudniejszy, wciąż mam przed sobą, o czym przypominają nieuchronnie uciekające kartki z kalendarza. 

Moje biurko do pracy znajduję się tuż obok balkonu, więc zaczęłam od wyboru zasłon, do których dopasowałam całą resztę zakupów. Nauka jest przyjemniejsza przy zapachowych świecach, czy woskach i przez kolejne dni na pewno nie zabraknie kominka na stanowisku pracy. Nie wyobrażam sobie też nauki bez podkreślaczy i karteczek samoprzylepnych, które pomagają w uporządkowaniu całego materiału. 

W niedalekiej przyszłości myślę też o zrobieniu 2 - 3 prac z fajnymi cytatami, które będą mnie motywować do osiągnięcia celów przez ostatni rok studiów. Poniżej przedstawiam luźne propozycje, w tym jedna zaproponowana przez mojego Filipa, który (nietrudno się domyśleć) jest fanem "Gry o tron"... niełatwo z kimś takim mieszkać. :)


Największy problem sprawia mi wymiana fotela. Nie wiem czy decydować się na typowe krzesło biurowe na kółkach, czy klasyczne. Ale jedno wiem - musi być w jasnych odcieniach. Poniżej zamieszczam moje typy, większość pochodzi oczywiście z Ikea :).

1, 2, 4, 5 - Ikea, 3, 6 - Allegro.pl

Jeśli macie jakieś wskazówki związane z nauką i egzaminami ustnymi to uwierzcie - bardzo mi się teraz przydadzą. :)

11 komentarzy:

  1. ładna kolorystyka dodatków jakie wybrałaś:)
    u mnie woski YC już od tygodnia się palą bo chłodno za oknem i tak jakoś mi się cieplej robi jak zapalę :D
    Trzymam kciuki za egzaminy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednio dominującym kolorem w pokoju była groszkowa zieleń, takie szarości i beże to miła odskocznia. :) Muszę zamówić jakiś zapas wosków YK na zbliżające się chłodne wieczory :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. mi najwygodniej zwykle uczyło się na leżąco, więc w wyborze wygodnego, sprzyjającego nauce, krzesła chyba nie pomogę.. ale wizualnie podoba mi się jedyneczka! sama mam dwójkę, ale w innym kolorze i jest w sumie wygodna :)

    trzymam kciuki za egzamin! If you can dream it, you can do it! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, na leżąco zwykle zasypiam z nosem w książkach - zwłaszcza, że to statystyka. Szukanie idealnego krzesła zostawiam już po egzaminie - albo w nagrodę, albo na pocieszenie. :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Biały to zły pomysł. Będzie się szybko brudził. Musiałabyś bardzo o niego dbać. Odradzam ci biały kolor fotela / krzesła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację ale bardzo lubię białe meble. :) Zastanowie się nad tym jeszcze.

      Usuń
  4. ciekawy pomysł na post:) podobno Plusz Pamięć i Koncentracja pomaga przy nauce do egzaminów, życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Najtrudniejsze jest właśnie zapamiętanie tak dużej ilości materiałów, a ten egzamin to prawdziwy kolos :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja nie jestem np. w stanie się uczyć jak wiem, że mam bałagan ;p Zawsze najpierw sprzątałam swój pokój a potem brałam się za lekcje ;p Fajny pomysł z nowym wystrojem miejsca nauki, na pewno ci to pomoże się skupić, bo jeżeli będziesz się dobrze czuła to i nauka do główki wchodzi będzie :) A z tych krzeseł to moim fav jest nr. 2, chociaż nie jestem pewna czy jest wygodne na dłuższe posiedzenia ;p pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do krzesła bralabym 6 ;)
    Bardzo fajny szary zestaw aż teraz zmotywowalas mnie to zrobienia czegoś podobnego.
    Z czego masz ten egzamin ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzamin niestety do najłatwiejszych nie nalezy - wielowymiarowa analiza danych :) Na szczęście mam go już za sobą i mogę odetchnąć w spokoju

      Usuń