21.08.2013

Ulubiona sałatka z makaronem ryżowym



Sałatka jest szybka i smaczna, a takie potrawy właśnie lubię najbardziej przygotowywać. Wielogodzinne szaleństwo w kuchni nie jest dla mnie. Cenie za to przepisy, które mogę z łatwością modyfikować - taka właśnie jest ta sałatka z makaronem ryżowym. Makaron możemy zastąpić ryżem, a jeśli wolimy delikatniejszy smak to dodajemy mniej czosnku. Proste! Podczas upałów niejednokrotnie zastępowała mi obiad, czy lekką kolacje. Musicie ją wypróbować w wolnej chwili!



Składniki:
- Opakowanie makaronu ryżowego
- Paluszki krabowe (najlepiej podwójne opakowanie)
- Puszka kukurydzy
- 3-4 większe ogórki
- Duży jogurt naturalny
- Koperek
- Czosnek
- Pieprz, sól


Makaron przyrządzamy według przepisu na opakowaniu, w tym czasie kroimy paluszki krabowe i ogórki. Gdy makaron przestygnie dodajemy kukurydzę i pokrojone produkty. Do jogurtu naturalnego dodajemy drobno posiekany koperek oraz parę ząbków czosnku - w zależności od tego jak lubicie. Ja wolę, gdy sos jest ostry, wtedy idealnie łączy się z słodkim smakiem kukurydzy i delikatnym makaronem ryżowym. Mmm... pycha! Sos doprawiamy pieprzem i solą i następnie łączymy wszystkie składniki. Warto poczekać parę minut aby "smak się przegryzł", ale ja często zajadam się nią od razu.


Jeśli macie jakieś sprawdzone przepisy na tak szybkie potrawy to chętnie z nich skorzystam. 
Smacznego! :)

7 komentarzy:

  1. Musi być PYSZNA ta sałatka! Coś podobnego wyczaruje zawsze moja szwagierka :D Muszę spróbować taką zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa jeszcze jedno ja takie cudo jadłam z makaronem z zupki chińskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj z makaronem ryżowym ma idealnie delikatny smak do tej sałatki :)

      Usuń
  3. jest prawie druga w nocy a ja wpadlam do Ciebie i mi się głód od razu włączył :)pychotkowo wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałaś napisać o kukurydzy w składnikach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) dzięki - już poprawiam!

      Usuń