25.09.2013

Pokojówki gotowe na wszystko


Uwielbiam oglądać seriale! W najlepszym okresie serialowego zatracenia oglądałam coś ponad... 20 serali jednocześnie. Jesień to najlepszy czas na nadrobienie zaległości z sezonami lub rozpoczęcie nowej przygody. Dlaczego? Najwięcej seriali wychodzi właśnie w tym sezonie. 

Dzisiaj nie opowiem Wam o nowościach, ale o jednym z moich ulubieńców. Jeśli tak jak ja byliście fanami Desperate Housewives to serial Devious Maids też powinien przypaść Wam do gustu. Bo oprócz tego samego reżysera ma wiele wspólnego z kultową serią z Wisteria Lane. Jako ciekawostkę powiem Wam, że jednym z producentów jest Eva Longoria

Zaczyna się od morderstwa i dobrej intrygi, a przez pierwszy sezon jesteśmy świadkami rodzącej się przyjaźni między głównymi bohaterkami, które są służącymi u bogaczy z Beverly Hills. Pewnie wszyscy wierni fani Gotowych się ze mną zgodzą, że nawet najlepsza intryga nie oznacza godnego następcy, ale to już musicie przekonać się sami bo więcej Wam nie zdardzę! :)


Wątek seriali na blogu uznaję za otwarty, kolejnym razem przedstawię Wam moją listę ulubionych. Lubicie oglądać seriale, czy wolicie filmy? Jakie są Wasze ulubione?

6 komentarzy:

  1. Uwielbiałam Desperatki... Kusisz :)

    Moim ulubionym serialem było Damages, ale obejrzałam tylko 3 sezony. Kolejnego znajomi nie polecali i jakoś nie mogłam się za niego zabrać. Później wciągnęłam się w Chirurgów, ale też mi się znudziło po kilku sezonach... Desperatki i Lost to były jedyne seriale jakie obejrzałam od początku do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądałam Damages, ale odniosłam wrażenie, że tylko pierwszy sezon był najbardziej udany. Devious Maids zakończył dopiero swój pierwszy sezon, ale fajnie rozwinęli klika wątków więc zachęcam! :)

      Usuń
  2. Dzięki za ten post Kochana :* z pewnością zacznę go oglądać , już mi się podoba , jestem fanką Gotowych na wszystko !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kuś! Jak zacznę oglądać jeszcze jakiś serial to nie będę miała kiedy spac ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seriale!!! Najbardziej lubię Revenge i White Collar :)

    OdpowiedzUsuń