12.09.2013

Szara bluza

Bluza Mango

Szara bluza zawsze kojarzyła mi się z ubraniem po domu, do niej idealnie pasowały wygodne dresy z powypychanymi kolanami (wiecie o czym mówię) lub leginsy. W tym sezonie coś się zmieniło i zapragnęłam takiej bluzy i to bynajmniej nie do siedzenia pod ciepłym kocem! Gdybyście jeszcze nie zauważyli :) to zbliża nam się jesień, więc taki szarak idealnie będzie odzwierciedlał pogodę za oknem. Lubię ubrania, w których czuję się komfortowo i ratują dzień z serii "nie mam się w co ubrać", a coś mi mówi, że tak będzie właśnie w tym przypadku... 


Bluza Mango
Bluza - Mango / Trampki - Converse / Torba - Zara

Jakie są wasze komfortowe ubrania? Macie w swojej kolekcji szarą bluzę, czy tak jak ja wcześniej byliście jej przeciwnikiem?

15 komentarzy:

  1. chyba nie mam u siebie żadnej szarej bluzy.. szybciej jakaś czarna się znajdzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nigdy na nie nie spoglądałam w sklepach :) najlepszy dowód na to, że gusta się zmieniają :P

      Usuń
  2. uwielbiam bluzy <3 na jesien idealne i dlugie swetry! cudowne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bojówki to jest to! Chociaż przyznam, że często wolę zamiast bojówek ubrać leginsy, jakiś luźniejszy sweter czy koszulę dłuższą i baletki. ;p A z bluzą po domu się nie rozstaję. :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić sobie takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej komfortowe buty: trampki, jeśli chodzi o ubranie jakieś jeansy i nieśmiertelna szara bluza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, czuję się w tym zestawieniu świetnie :)

      Usuń
  6. Do tej pory zawsze miałam jakąś szarą bluzę i to chyba zawsze było moje ulubione ubranie. Teraz mam jakieś braki, ale będę się starała nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :-) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moaa :) Bardzo mi miło to słyszeć

      Usuń
  8. Nie miałam niczego z Mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych sieciówek :)

      Usuń
  9. mam 3 szare :) bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam i właśnie w niej siedzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Acha obserwuję bo bardzo mi się tu podoba:)

    OdpowiedzUsuń