30.09.2013

Miesiąc w zdjęciach - wrzesień

Jaki był dla mnie ostatni tydzień? Przede wszystkim leniwy. Przez pogodę i zmiany ciśnienia miałam zwykle kiepski humor ale udało mi się przetrwać, co zawdzięczam kawie i czekoladzie (pozdrawiam i nie mogę bez was żyć!). Zrobiłam mnóstwo planów, które postaram się sukcesywnie wprowadzać w życie od października i muszę je koniecznie spisać, by robić rachunek sumienia. Może macie jakieś sposoby na rozliczanie siebie samych? :)


1. Jedno z moich ulubionych śniadań - owsianka z brzoskwiniami i cynamonem
2. Wróciłam do rysowania na tablecie, co sprawia mi dużo przyjemności
3. Jedna z moich ilustracji
4. Uwielbiam Kraków, który nie jest zatłoczony turystami. Tutaj prawie pusty rynek tuż przed deszczem.
5. Wieczorne oglądanie seriali - ostatni sezon Breaking Bad
6. Wydrukowane prace, gotowe do oprawy
7. Ciastka owsiane z Sowy + kawa = pycha!
8. Kolejny serialowy wieczór
9. Dom rodzinny, czyli lenistwo do potęgi

Na koniec chciałabym Wam polecić kolejny fajny serial - Elementary. To kolejna interpretacja przygód Sherlocka Holmsa, w którym po raz pierwszy Watson jest... kobietą. :) Właśnie zaczyna się emisja drugiego sezonu. 

7 komentarzy: