06.10.2013

Ludzkie emocje są jak dzieła sztuki - recenzja filmu Koneser

Nie da się całkowicie zrozumieć drugiego człowieka, ponieważ ludzie są pełni niespodzianek. Wystarczy spojrzeć na bohaterów filmu "Koneser"Virgil Oldman (Geoffrey Rush) wydaje się być przygotowany na każdą ewentualność, a w ramach swojego komfortu unika skomplikowanych relacji. Bardzo podobna jest do niego młoda Claire, która nie jest w stanie przekroczyć progu swojego domu, ponieważ paraliżuje ją strach przed światem. Wszystko zmienia się diametralnie, gdy spotyka ich miłość. Jednak emocje, tak jak najpiękniejsze dzieła sztuki mogą okazać się falsyfikatem.

Nie chce Wam zdradzać więcej, bo sama jestem przeciwniczką wszelkich trailerów, spoilerów, czy nadinterpretacji. Jest to jeden z lepszych filmów, które miałam okazję zobaczyć. Klaustrofobiczna atmosfera idealnie pasuje do szarej jesieni za oknem, co sprawia, że film smakuje jeszcze lepiej. Jeśli nie macie pomysłu na wieczór to bez wątpienia "Koneser" jest dobrą opcją.

Moja ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Już od kilku miesięcy mam ogromną ochotę zobaczyć ten film, historia wydaje mi się niezwykle intrygująca, no i uwielbiam Geoffreya Rusha! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam! Ja sama zamierzam do niego jeszcze wrócić :)

      Usuń
  2. jeszcze o nim nie słyszałam ale podałaś mi pomysł na film :)

    OdpowiedzUsuń